keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Jännitystä ja lääkekuuri

Eilen mun vanhemmat nuorempien veljien kans tuli Helsingistä kotiin. :) Pikkuveli oli siellä leikkauksessa niinku varmaan jo aikasemmin oon kertoillu. Enemmän Veetin epilepsiasta ja leikkauksesta voi lukea mun äiteen blogista. *!Click Click!* :)

Hain tuon porukan juna-asemalta ja matkasin niien kans kotiin Evijärvelle. Tarkotuksena oli tulla ite takasi Kauhavalle samana iltana, mutta ku laitoin auton lämpiämää nii se alko hetken päästä haista pahalle ja pitää kauheaa ulinaa. Jäin siis Evijärvelle yöksi. Aamupäivällä joskus 11. aikoihin, sain puhelun jossa kerrottiin että paketti olis tullu, mutta ite en ollu kotona joten sovittiin sen miehen kans että se tulee tuomaan mun pakettiani uuelleen joskus yhden jälkeen. Matkalla Kauhavalle se mies soitti olevansa taas meijän oven takana mun pakettini kans ja minä vasta matkalla kotiin. Aina ei ajotukset natsaa, varsinkaa ku paketintuoja oliki vähä yli 12. uudestaan tuomassa pakettia, eikä vähä yli klo 13. :D
Eli paketin saapuminen menee huomiselle. :) Joko jännittää? Mitähän tuo kiinasta tullu paketti vois sisältää? ;)
Voin paljastaa että ainaki se sisältää kivan avaimenperän ja seki tulee kaupanpäällisiksi. ;)
Jännitetään huomiseen siis!!! :P

Tänään jouduin käyä TKssa. Mittaamassa tulehdus arvot ja hakemassa reseptini. :) Apteekissa ku olin hakemassa sitä reseptilääkettä, kävi aika hauskasti. Maailman paras apteekkari! :D Siinä oli joku nuorinainen apteekkarina ja lääke makso 7€. Mulla oli itellä vaan 6€ lompakossa ja pankkikorttia ei ollu ku oon hukannu lompakkoni tuos viikko-kaksi sitten. Totesin sille apteekkarille, että joudun hakea kotoa rahaa ku jää eurosta kiinni. Tämä katto mun päälle ja sano että "se on sen verran inhottava vaiva että menköön vaikka mun piikkiini!" ja iski lääkepurkin pöytään. :D Eli sain 1€ alennusta reseptilääkkeestäni. Pieni summa, mutta joku toinen olis voinu laittaa mut ajamaan kotiin hakemaan sitä euroa! :D

Iloa ja jännitystä teijänki päiviin!

~ Pirke ~

2 kommenttia:

  1. Se on sitten ensimmäinen kerta kun apteekista saa alennusta, siellähän on apteekin hinnat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä muuta! Toivottavasti kuitenkaa viimenen kerta. ;)

      Poista