maanantai 16. tammikuuta 2012

I k ä v ä !

Ei voi yksinkertaisesti muuta sanoa ku että ikävä on! Juho joka siis on tämän hetkinen kihlattuni ja tuleva aviopuolisoni, lähti maanantaina 9.1 armeijaan ja eilen pääsin sinne paikan päälle miekkosta moikkaamaan. Oli se niin oudon näkönen, ettei miestä tuntenu ennen ku se ite kättä heilautti merkiksi! :D
Mä leikkasin Juhon hiukset päivää ennen ku se lähti, se tukka oli TOSI hieno! Mutta alikessu oli ollu toista mieltä ja leikkas Juhon tukan niin lyhyeksi että varmana tyyny tarttuu siihen siiliin kiinni. Ja voin sanoa ettei alikessulla oo minkään näköstä tyyli tajua, ku meni sen tukan leikkaamaan!! :D

Ite punkkaan tällä hetkellä Evijärvellä, mun vanhempien luona. :) Porukat kyllä lähti eilen Helsinkiin, ku pikkuveljellä on epilepsia ja sitä pitäis nyt sitte leikata. Veetin epilepsiasta voi tarkemmin lueskella mun äitin kirjottamasta blogista. Click Click* Minä jäin yhen velipojan kans pitämään tupaa lämpimänä, eli tupa tosi rauhallisena. Ite ku oon meteliin tottunu, tai jonkulaiseen puheensorinaan, niin oon pitäny TVtä päällä vaikken sitä itse katokkaan. Se on vaan niin rauhottavaa, ku ei oo pelkkä tyhjä hiljaisuus ympärillä. :)








Talven kylmyyden keskellä lämpimiä terveisiä toivottaen kirjoittaa

~ Pirke ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti