keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Liiiikaaa asiaaaaa!!


Oon taas niin täynnä asiaa etten tiiä miten saan sitä ulos sen verran että jaksatte lukeakki. ;D
Kynsitouhuilu sai taas uutta puhtia, että en malta olla läträämättä! 




Käytiin maanantaina Seinäjoella sairaalassa ja samalla vähä kaupoilla,
Mun oli tarkotus kahtoa vaan nopiaa HenkkaMaukasta itelleni uuet farkut ettei tarvi tilata, mutta pienet koot oli viety justiin niistä väreistä mikkä minä oisin kelepuuttanu. 
Eli eksyin lasten osastolle. ;)


Niilo sai siis sukkapaketin jossa oli mm. nämä yllä olevat sukat.
Ku puin pojalle noita sukkia nii se heti tuumas että "Pate, Murrr".
Pate on siis mun porukoien koira ja murisee aina leikkiessään.
Niilo sai myös Raitasen pipon ja raitasen paidan jokka onki tuola ylempänä kuvassa. :)



Ja kuten sanoin, en malta olla suttaamatta. ;)



Sunnuntaina tein tälläiset herkut asiakkaalle. Ihanat tuli <3
Vaikka vähä paksut näin lyhyisin kynsiin, ku nuo fimot oli jotenki niiiin hankalia yhtäkkiä. 
Mutta tekemällä oppii. :)

Tänään oon jo leiponu mokkapaloja ja nyt teen itelleni kynsihuoltoa. 
Eli tekemistä piisaa. ;)

Keskiviikko terveisin..

~ Pirke ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti