torstai 13. helmikuuta 2014

Torstai huomenet

Heissun veissun ja huomenta :)
 Mitä teille kuuluu? n_n

Mulle sitä tavallista, tai emminä tiiä mitä kuuluu
mutta väsyttää niin ettei mitään käsitystä. :o
Oon alakanu kukkumaan öisin, ja siis oikeasti öisin eikä iltasin.
Heräilen yöllä monta kertaa vaikka sais nukkua ny ku poika nukkuu yönsä hyvin, mutta ei.
Minä valvon.

Viimeyönä heräsin joskus kahelta ja tuijottelin kattoa siinä jonku aikaa, 
join vettä ja yritin unta muttei ollu tullakseen.
Sitte ku uni tuli nii neljältä olin taas hereillä..puuh... --.--

Niilo herätti sitte aamulla seittemältä. 
Että ei sekään aamulla yhtään armaha.  ;)

Valvotuista öistä huolimatta oon päättäny tänään leipoa pullaa.
Jauhoja oli aika epäilyttävä määrä mutta en luovuta. Leivon pullaa vaikka jauhot loppus. c(x

 
 Tässä hieman itserakkautta teille kuvina ja sanoina. :
Oon niiiiiiiiiin inlöööööööv tähän tukkaan ja ripsimiin että joka päivä on kiva ottaa joku kihara kuva, 
välillä teininpi ja välillä vähä vähemmän teini. 
Tuo kuva on eilinen ja AIKA TEINIIIII! ;)

Kuinka muuten määrittelette luonnollisuuden?

Oon viime aikoina miettiny että mikä on luonnollisuutta ja mikä ei.
Onko se sitä että ollaan ihan naturell, ei meikkiä, värjättyjä hiuksia yms, mutta sitte käyttäytyminen ei oo sitä omaa vaan kopioitua? Eikö luonnollisuudessa pitäis ottaa huomioon se kokonaisuus. Sisäinen- ja ulkoinenkauneus. :)

Ite tulin siihen tulokseen että se on luonnollista,
 ku ite tuntee olonsa hyväksi ja pystyy olemaan oma itsensä.
Eli siis mä tunnen oloni luonnolliseksi vaalealla tukalla, pidennyksillä, ripsipidennyksillä ja meikillä. 
Koska sillon mulla on hyvä olla ja mun on helpompaa olla omaitseni. Tukka hyvin kaikki hyvin. ;D

Jotenki sekavaa tekstiä, mutta pääsittekö asian ytimeen? :D
Torstaita teille, se on kohta viikonloppu! n_n

~ Pirke ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti