tiistai 25. helmikuuta 2014

Rempallaan


Täällä vähä mitä eilen saatu aikaseks.
Ystävä tuli mulle avuksi ja saatiin paljo aikaseksi. 
E maalas ja minä teippailin listojen reunoja ja välistä maalasin. 
Vintissä ei enään yhtäkään "pahvilaatikon"ruskeaa (niinku mun äitini sano) pintaa. :)


Pitkälle valkoselle seinälle Niilon päätyyn, tuli tällanen puu.
Oon tähän niiiiiiin tyytyväinen. Tekis mieli melkeen tehä useampiki, mutta taidanpa pysytellä housuissani ja tyytyä yhteen...toivottavasti. ;)


Puun lehdet on tehty serveteistä. 
Lantrattiin erikeepperiä veteen ja liimailtiin sillä lehdet seinään.
Puun rungon minä sutasin vapaalla kädellä mikä näkyyki rosoisissa reunoissa,
mutta se tekee mun mielestäni puusta vaan vähä luonnollisemman. :)

Ja Kyllä hieman pinkkiäki pojan huoneeseen, 
koska tosimies ei pelkää pinkkiä. :D
Ja pitäähän sen äitiäki pikkusen miellyttää. ;)


E toi mulle ihania kukkasia <3 
Juhoa sitte kiusasinki että E on ainoa mies joka tuo mulle kukkia (E on kyllä kaunis nuori nainen).

Tällanen oli eilinen. Ja se oli ihana!
Tänään ielä harmaaseen ainaki yks kerros maalia ja listat valkosiksi. 
Kattoki pitää maalata muttei taia olla tämän päivän juttu. :)

Oiekeen reippaan keväistä Keskiviikkoa kaikille! <3

~ Pirke ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti