maanantai 24. helmikuuta 2014

Puuuuh...

Joko oon ihan kofeiiinimyrkytyksen partaalla niska täristen,
tai sitte mulla vaan on paljon tekemistä. :D

Vintissä tehään Niilon päätyä. 
En siis voi enään puhua huoneesta koska sitte kaikki luulee että meillä on valtava vintti jossa on paljo erillisiä huoneita, vaikka se on vaan yks yhtenäin en huone jota jakaa takan muuri/piippu.
Eli siis nyt vintin "toinenhuone" on enää vaan toinen pääty ja sinne tulee Niilolle "huone". 
Vitsi mun on pakko olla pahasti kofeiinihuuruis!! O_o

Nyt oon vintissä saanu jo vähä maalailtua, yhellä seinällä on vielä tapettia ja neki lähtee huomenna. 
Kaveri tulee mua jeesiiin ja haetaan harmaata maalia. Mullon tällä hetkellä vaan valakosta, eikä viiti lapselle mitään hullujen huonetta tehä. :D

Samaan aikaan alakerrassa pitäis tuolla yhessä huoneessa fiksata vähä tota mun kynsipöytää, 
ku tällä viikolla pitäis taas pitkästä aikaa saaha asiakkaita. :)
Eli nyt illalla oonki yhtäkkiä ollu purkamas johtoja ja yhen vanhan kynsi-imurin joka on ollu pöydän edellisellä omistajalla käytössä. Imuri päästi niin paljo läpi pölyä, etten halunnu säästää sitä.
 Saa pian tenava jonku keuhkotauin, ku joutuu hengittää pölyä. :s

Itellä on käytössä Promedin imuri, jonka joulualen aikaan tilasin Mereneidiltä samalla ku tilasin sähköviilan. Oon molempiin hankintoihin ollu kyllä tyytyväinen. 
Vielä vaan pitäis tilailla lisää päitä tohon viilaan ja jostain ku löytäis sellasen pienen poran millä sais kynnen free-edgeen reiän, nii pääsis kynsikorujen laittoonki. ;)

Pöydässä oleva pistoke ei ole siis kiinni verkkovirrassa, joten älkää kauhistuko. :)
Tässä tämä mun apumies. Kaikki mitä koitin ruuvata niin Niilo tuli kans oman ruuvimeisselinsä kans samaan ruuviin kiinni. Oli pikkusen ahasta, voin sanoa. ;)

Mutta tänään ei tämän enempää. :)

Hyvät yöt ja kauniit unet. <3

~ Pirke ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti