maanantai 5. elokuuta 2013

Kesä 2013




Tähän alkuun pari kuvaa tältä kesältä.
Auto on meijän tontin aarteita ja Kermitin serkku on tuon meijän pihalammen "hedelmiä".
...

Oon ollu lauantaista asti aivan pihalla..
Pää ei oo oma. Tai sitte se tosiaan on oma, 
Ku oon näin sekasin.

Kynsistä edelleen haltioissani..

Oon alkanu miettiä että jos itekki alkaisin tehä rakenne kynsiä.
Akryylikynsiä lähinnä. Ne on minusta kauniimpia ku geelit.

Eilis ilta-yö meni youtubesta opetusvideoita katsellessa ja blogeja kollaten.
Oon hamstrannu niin paljo tietoa, että kohta poksahtaa pää.
Innolla, sormet syyhyten ootan, että pääsisin toteuttamaan ideoita joita mun pää on kerenny jo kehitellä.

Tuonne meijän vaatehuoneeseen vois tulla mun askartelu nurkka..
..viihtyisinköhän siellä?
Pitää tehä semmonen nurkka että varmana viihtyy!

Voi tätä ajatusten pulputtelua..
Nyt on pakko ryhistäytyä ja siivota!

Aurinkoista alkuviikkoa kaikille!

~ Pirke ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti