maanantai 26. marraskuuta 2012

Nautiskellen ja mietiskellen

..mmm... helmipuuron voimalla Uuteen viikkoon...

Viikonloppuna meni auto lopullisesti hajalle. Ootteko koskaan tienny että jäähdytysnestesäiliö voi olla täynnä moottoriöljyä? Minä en tienny ja heti miehet hienovaraisesti kierrellen epäili että oon sinne kaatanu öljyä ku oon öljyä autoon lisänny. Se oli aikamoinen loukkaus heti näin niinkun suoraa sanottuna. Jos hiustenväri olis blondi, nii sitte ymmärtäisin tuommoset epäilyt. :D No suotakoon anteeksi tämä, tämän kerran. ;)

Nyt sitte siirryttiin suoraa tähtiryhmään ja takasi luotettavalle vuosituhannelle.
Edellinen auto oli siis 2000-luvun Citroen Xsara, tarkkaa vuosilukua en nyt muista.ja nykyinen auto on 1992 vuoden Mercedes.
Ite tykkään ihan kutsua tuttavallisemmalla nimellä mersu tai mese.

En tiiä mistä oon saanu käsityksen, että 2000-luvulla tehdyt autot ei voi olla hyviä. Tuntuu vaan siltä, että jos auton pelti on joka kulmasta saatu oikeen kauniin virtaviivaisen pyöreäksi ja kaikenmaailman vimpaimet on viimesen päälle sähköä nii onko sinne konepellin alle keretty kauheasti panostaa siinä rakennus vaiheessa? Näin mun maalaisjärki väittää. :D

En nyt ala sen tarkemmin tuosta selittelemään ku kuitenki kaikki lukijat on naisia! (Huomatkaa kuinka itsekin kyseenalaistan naisten kiinnostusta autoihin)

Ja ajatukset takaisin helmipuuron ääreen, ennen ku jäähtyy!

Oikeen kivaa maanantaita kaikille ja siunausta tähän viikkoon. :)

~ Pirke ~

1 kommentti: