torstai 10. toukokuuta 2012

Muutto suunnitelmia

Oon jo kauemman aikaa miettyni/haaveillu Ilmajoelle muutosta ja nyt oon jo jonkinverran ympäripuhunu Juhoakin. Alustavasti aina välillä oon netistä kahtellu vuokra-asuntoja, mutta ei oo vielä osunu mitään tosi kiinnostavaa kohalle. Uskon että sopivaa ei löydykkään pelkästään netistä valkkailemalla, pitäis oikeen päästä paikanpäälle kahtomaan ja vähä haaveilemaan että minkälaista meijän elämä olis missäkin asunnossa. Vaikka ei se elämä paljon muutu muuttamisen myötä, paikkakunta ja ympyrät vaan. ;)

Tänään oon taas menossa iltavuoroon töihikn, kolmas iltavuoro peräkkäin ja huomenna yhtäkkiä aamuvuoro. Kuinkahan siitä selviän. :) Mun sisäinen kelloni kuitenki herättää mut joka aamu 5-6 välillä ja ylös nousen yleensä seitsemän jälkeen, eli siinä ylös nousemisessa ei pitäis olla hankaluuksia. Ehkä?

Juholtakin tuli ensimmäisen kerran tällä viikolla viestiä, että rankka leiri takana. 
eiln aamulla olivat 9. aikoihin lähteneet aliupseerimarssille ja tänä aamuna 4ltä olivat päässeet takasin kasarmilla. Äitin kans laskettiin että ne on pitkin mettiä talsineet jotain 19 tuntia. 
Aika raskas reissu, uskoisin. O_o

Tällaista täällä. Minä syön pizzaa vatsamakkaran kasvattamiseksi, 
ja sitte lähen töihin. :)

Heipsulleei!

~ Pirke ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti