maanantai 17. lokakuuta 2011

Tunnustan :)


Kiitos Nooralle tunnustuksesta. :) Nyt tämä pallo sitte pomppas munki kohalle. Ja tässä sitä tunnustusta tulee:

1. Uskon Herraan Jeesukseen Kristukseen. Olen ollu uskossa nyt n. kuukauden jos ei vähä yli tai ali. Uskossa oon ollu joskus jo aikasemminkin, mutta maailma alko kiinnostaa siinä 16-vuoden iässä. Onnellinen oon että Jumalan rakkaus veti takasi kotia. :)

2. Kun olin pieni, leikin kaiken aikaa koiraa. Konttasin kaiken aikaa ja jos olin mummulla kyläs, nii mummu laitto mulle vesikupin ja makkaralautasen lattialle. *hävettää*
Toisena jaetulla lempileikkien sijalla oli Vaahteramäen Eemeli ja Prinsessaleikit. :)

3. Tykkään kattoa kaikkia vanhoja lasten elokuvia, kuten Leijonakuningas, Pokahontas, Anastasia yms.

4. Suunnitelmissa mennä naimisiin, sitte ku Juho on saanu armeijan pois työnalta.

5. Haluan vauvan!!

6. Ajattelin hakea kauppikseen. Lähihoitaja koulutuksen ansiosta saisin kauppiksen suoritettua kahdessa vuodessa. Sitte hakisin jonku kivan työpaikan jostain pikkupuodista, eikä tarvis raataa niskalimassa tehden kolmivuorotyötä. Olis se unelma! :)

7. Haluaisin maalata ja remontoida tätä meijän kämppää, mutta epäilen ettei vuokranantaja anna mun purkaa yhtäkään seinää. ..Harmillista sinänsä.

8. Tämän hetkinen lemppari hajuveteni on Naomi Campbellin Cat Deluxe At Night. :P Löysin sen halpahallista ja ihastuin heti. ;)

Tässä oli siis mun tunnustukseni. :) Nää on kyllä kivoja, aina kannattaa ottaa haaste vastaan. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti